Coś innego niż wyzwanie z Mel B czy Ewą Chodakowską!

coś innego niż wyzwanie z mel b czy ewą chodakowską - Darebee.com

Fitness i ćwiczenia są obecnie w modzie.Oczywiście to bardzo dobra rzecz! Ćwiczenia pomagają nam utrzymywać dobrą formę i nie mieć zadyszki po wejściu na 3cie piętro. Do tego te endorfiny po wysiłku i uczucie, że można przenosić góry.

Sama nie raz przerabiałam ćwiczenia z Mel B, ale nadszedł czas w którym powtarzanie tych samych ćwiczeń mnie najzwyczajniej w świecie znudził. Szperałam tu i tam w poszukiwaniu strony, gdzie mogłabym znaleźć plany treningowe do ćwiczenia w domu i w końcu znalazłam.

Zamień wyzwanie Mel B i Chodakowskiej na Darbee.com

Wyzwanie z Mel B bardzo mi się podobało. Miło się ćwiczyło i czas szybko mijał. Trening z Ewą Chodakowską to na pewno nie jest sielanka, ale ciężki wysiłek. Mi jakoś nie przypadł do gustu. Może dlatego, że ciężko mi się słuchało jej dopingu, a może dlatego, że dziwnie ćwiczyło się z osobą, która podczas treningu się nie poci ;). Oczywiście to moje prywatne zdanie i nikomu nic nie narzucam 🙂 Obie Panie podziwiam za wysportowane sylwetki i samozaparcie 🙂

Szukałam jakiegoś urozmaicenia i trafiłam na Darbee.com.  Jest to strona prowadzona przez ochotników i entuzjastów fitnessu. Już tłumaczę co możecie znaleźć w poszczególnych zakładkach. Mam nadzieję, że któraś z Was z niej skorzysta.

Workouts – treningi

darebee-workoutsKażdy trening jest stworzony na stronie A4 i gotowy do druku.  Po prawej stronie wybieracie: rodzaj treningu, jaką partię mięśni chcecie ćwiczyć, sprzęt jaki chcecie używać do treningu (są oczywiście treningi bez sprzętu), poziom trudności i możecie nawet wybrać rodzaj ilustracji 😛 czy mają to być kobiety czy mężczyźni albo te treningi, które zawierają wideo.

Po wybraniu tego co Was interesuje, wciskacie enter i wyskoczą Wam propozycje przykładowych treningów. Gdy klikniecie na dany trening, pod nim znajdziecie sekcję w której pokazane są mięśnie, które będą zaangażowane w trakcie ćwiczeń, stopień ich intensywności oraz trudności. Jest też tam opcja pobrania treningu w formie pdf, jeżeli np. chcecie go zabrać ze sobą na siłownię. A co jeżeli nie chcecie same wybierać innego treningu każdego dnia? Wtedy wybieracie zakładkę Programs.

Programs

darebee-programW tej zakładce mamy już przygotowane gotowe zestawy treningów, przeważnie na 30 dni. I znów, jeżeli nie wiecie co chcecie wybrać wystarczy kliknąć na link how to pick a program. Znajdziecie tam tabelę, w której zebrane są wszystkie przykładowe programy oraz opisane w skrócie. Ja akurat podjęłam decyzję na podstawie stopnia trudności treningów.

Trening na każdy dzień może być pobrany i wydrukowany lub po prostu wyświetlony na komputerze. Do tego możecie zobaczyć przykładową dietę do wybranego treningu klikając na link w sekcji Suggested Mealplan: Modern hero Diet*. (*Modern hero Diet to dieta proponowana do wyżej wybranego treningu Foundation Light.) Dieta daje nam sporo opcji do wyboru i podaje również przykładowe przepisy, co uważam za naprawdę fajny dodatek.

Challenges – Wyzwania

darebee-challangeTa sekcja to już naprawdę wyzwanie 🙂 Owszem są wyzwania całkiem fajne i niektóre nie wymagają od nas super ekstra przygotowania jak np. picie wody 🙂 ale są też i wyzwania dla niezłych zapaleńców i osób, które naprawdę chcą coś osiągnąć. Do wyboru do koloru. Zawsze możemy wybrać sobie jakieś wyzwanie wydrukować i skreślać dany kwadrat gdy już go zaliczymy, co może nas nie źle motywować do dalszych ćwiczeń.

Running – czyli sekcja dla biegaczy

darebee-runningKurczaki pieczone, kto by pomyślał, że bieganie to taka skomplikowana rzecz. A jednak! Bieganie to nie takie hop siup! Do biegania należy się dobrze przygotować zwłaszcza jeżeli dopiero się zaczyna. Sekcja ta pomoże każdej początkującej osobie rozpoczęcie nowej przygody. Ale bez obaw! Są również wskazówki dla zaawansowanych biegaczy! Proponuję po prostu udać się do tej sekcji i zobaczyć co ona Wam oferuje.

Fitness & Nutrition – artykuły, które warto przeczytać

Wiem, że strona jest po angielsku i niektórzy mogą mieć problem z przeczytaniem pełnych artykułów, ale w razie czego służę pomocą! Jeżeli jest coś w tej sekcji co Was interesuje, dajcie mi znać, postaram się to dla Was przetłumaczyć. Nie obiecuję, że zrobię to w ekspresowym tempie, ale jak obiecam, to przetłumaczę 🙂 Dla mnie będzie to okazja, żeby poćwiczyć język, bo ostatnio mam trochę mniej czasu (mam córcię 5miesięczną 🙂 ).

Artykuły są poświęcone prawidłowemu odżywianiu się oraz tłumaczy podstawowe rzeczy dotyczące fitnessu, takie jak: ‚Jak zrzucić zbędne kg’, ‚Jak budować mięśnie’, ‚Jak pozbyć się brzucha’ itp.

Mealplans & Recipes

‚Mealplans’ to nic innego jak planowanie diety, a ‚Recipes’ to miejsce gdzie znajdziemy przykładowe przepisy. Zamierzam przyjrzeć się im bliżej, ale na razie mam problem, aby wybrać jakiś konkretny trening, bo zbyt wiele z nich mi się podoba i nie mogę się zdecydować.

Hive – z angielskiego ul, czyli forum

Tutaj znajdziemy miejsce do zadawania pytań oraz szukania odpowiedzi. Nie korzystałam, bo raczej wszystko co mnie interesowało znalazłam na stronie.

Mam nadzieję, że ta strona umili Wam czas spędzany na Waszych treningach. A może macie jakieś inne podobne strony? Czekam na Wasze propozycje! Wymiana informacji mile widziana!

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*